Peluang Bisnes MLM Menguntungkan Untuk Tambah Pendapatan

Assalamualaikum semua.

Bila nak buat suatu bisnes, mestilah kita pilih bisnes yang menguntungkan yang boleh berikan kita pendapatan yang lumayan. Betul tak?

Begitu juga dengan saya. Saya pun terjebak dengan bisnes Shaklee setelah melihat sendiri ramai orang yang sudah mencapai kejayaan dengan Shaklee. Kebebasan kewangan, kebebasan masa, semuanya tidak mustahil dengan Shaklee.



Jana Pendapatan Dengan Shaklee 


Saya mula buat bisnes shaklee ni lepas tertarik dengan sistem dan manfaat yg diperoleh..

Tak perlu modal besar..hanya perlukan modal permulaan RM69.

tak perlu susah-susah nak pos barang..shaklee yang buatkan..kita hanya access shaklee2u dan buat belian.

takyah pening kepala nak kaji kualiti produk..saintis shaklee dah tolong buatkan Rnd untuk pastikan produk mereka selamat dan berkesan.

Pembayaran bonus telus dan tepat pada masanua..dari serendah-rendah bonus hingga setinggi-tinggi nilai bonus, shaklee tak pernah gagal untuk bayar kepada ahlinya.

Shaklee sebuah syarikat produk kesihatan yang kukuh..dah lebih 50 tahun bertapak di industri.

Produk untuk kesihatan juga bukan produk bermusim. Ia satu keperluan dan sampai bila-bila pun orang akan cari untuk bantu tingkatkan kesihatan.

Jadi, memang sangat sesuai bisnes shaklee menjadi bisnes jangka panjang saya..bisnes yang boleh diwarisi pada anak-anak saya suatu hari nanti..InshaaAllah..

Jom tonton video ini untuk tahu lebih lanjut bagaimana perniagaan yang dijalankan di dalam Shaklee.



Mesti ramai yang tertanya-tanya apa yang kita boleh dapat bila berbisnes dengan Shaklee?

Untuk yang belum tahu, Shaklee menawarkan 3C iaitu:

1. Cash

Kita berpeluang mendapat cash untuk untung runcit, performance bonus dan leadership bonus. Banyak kan cabang nak buat duit? Kalau buat bisnes ni betul-betul, income bulanan 4-5 angka itu mudah je nak capai.

2. Convention

Leader Shaklee berpeluang mengikuti national conference, umrah dan juga trip antarabangsa. Semuanya ditaja sepenuhnya oleh pihak Shaklee. Trip tajaan Shaklee bukan calang2 ye..dari segi makanan, penginapan, layanan semuanya 5 star tau..next 2018 akan ada cruise trip ke 3 buah negara iaitu Spain, France & Italy. Boleh bawa anak2, mak, ayah, Mak mertua, ayah mertua sekali. Teruja kan!

3. Car

Kita juga berpeluang mendapat 'car bonus'. Tapi bukan pihak Shaklee bagi seketul kereta macam tu. Tapi car bonus ni diberikan dalam bentuk kewangan setiap bulan. Jadi, pilihan ditangan korang..Nak guna duit untuk beli kereta baru, atau buat bayar ansuran bulanan kereta sedia ada atau nak buat simpanan, terpulang...Your choice!

Haaaaa.. seronok tak dengan peluang ni semua? Kalau seronok dan nak dapat kena lah usaha. Mari saya bantu tunjuk jalan.

Jangan risau. Tak payah sampai nak buat loan ribu riban. Modal permulaan hanyalah RM80 (Semenanjung)/ RM90 (Sabah Sarawak) sahaja dan semua peluang ni milik kita. Nak modal FREE OF CHARGE pun boleh! Asal saja nak berusaha gigih dan ada impian yang sangat besar untuk berjaya.

Tidak tahu macam mana untuk berniaga? Tiada pengalaman? Jangan risau..Terdapat support group yang boleh membimbing dan mengajar kita untuk berniaga.

Untuk itu, saya sarankan anda join group saya..semuanya akan diajar dari zero to hero. Anda takkan dibiarkan terkapai seorang diri. Ramai di dalam group ini yang sudi untuk berkongsi pengalaman dan saling sokong menyokong antara satu sama lain.

Jom sertai saya untuk menjana pendapatan yang lumayan dan membantu lebih ramai orang untuk hidup lebih sihat.


Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : vitamin_sihat_semulajadi

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Ampang - Bandar Tun Hussien Onn


Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top