Jana Side Income Lumayan Dengan Modal Serendah RM69

Zaman sekarang ni, rata-rata mereka yang makan gaji mengeluh dengan kos sara hidup yang kian meningkat saban tahun.

Walaupun ada yang suami isteri bekerja, tapi masih cukup-cukup makan untuk survive. Mana taknya..komitment setiap bulan pun dah nak hampir sama dengan duit gaji..

Tiap bulan nak kena bayar duit rumah, kereta, bil api, air, beli barang keperluan dapur, barang keperluan anak-anak dan lain-lain lagi. Barang-barang pula banyak yang semakin naik harga. Ada yang nak buat simpanan pun tak dapat.

Jadi, sudah tiba masanya untuk kita jana side income. Dengan adanya side income, setidak-tidaknya bolehlah dapat duit tambahan untuk menampung perbelanjaan mana yang kurang, buat simpanan, bagi duit lebih kat mak ayah, bantu golongan yang memerlukan..betul tak?




Yang masih tercari-cari peluang untuk jana side income, saya nak tawarkan suatu bisnes yang menarik untuk anda, iaitu bisnes Shaklee.


Apa yang menarik dengan Shaklee?


1. Modal serendah RM69 sahaja. Tak perlu nak buka kedai bagai. Hanya perlu kongsikan tentang kebaikan produk Shaklee dengan orang ramai.

2. Pulangan yang lumayan. Boleh menjana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan.

3. Ada tajaan percutian mewah, trip umrah dan juga car bonus.

4. Amalkan sistem dropship. Tak perlu simpan stok. Bila ada permintaan, kita buat pembelian secara online dan Shaklee akan uruskan pengeposan.

4. Shaklee hanya mengeluarkan produk yang berkualiti, selamat, berkesan dan semulajadi. Kesemua produknya menjalani pelbagai R&D untuk setiap ramuan bahannya. Juga mempunyai bukti saintifik yang produknya lebih bagus berbanding jenama lain melalui landmark study.

5. Produk yang sentiasa akan ada permintaan. Bukan produk bermusim. Sebab Shaklee adalah produk untuk penjagaan kesihatan. Ia satu keperluan dan sampai bila-bila pun orang akan cari untuk bantu tingkatkan kesihatan.

Tak pandai berbisnes?

Jangan risau..free coaching disediakan untuk semuanya yang berminat menjadi anak didik saya. Ada juga group support yang saling bantu membantu antara satu sama lain..

Jom tonton video perkongsian dari sahabat saya ini yang walaupun bekerja beliau masih mampu buat bisnes Shaklee dengan pendapatan yang mencecah 4 angka sebulan.


Bisnes Shaklee Penipu? Isk3. Tak Percaya? Tengok Ni from iReach HD on Vimeo.


Apa tunggu lagi? Jom sertai group saya. Sama-sama kita berusaha untuk membantu lebih ramai orang untuk hidup lebih sihat dan mengubah kehidupan ke arah yang lebih baik. InshaaAllah..

Fast Action, Fast Result!!

Jangan tunggu dan lihat sementara orang lain telah memulakan langkah..Anda yang rugi..

Grab the chance now!!!

Hubungi saya untuk info lebih lanjut tentang bisnes terbaik ni okey..


Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : vitamin_sihat_semulajadi

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Ampang - Bandar Tun Hussien Onn

Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top