Kawal Kolesterol Secara Semulajadi Dengan Phytocol-ST

Kolesterol adalah bahan berlemak yang dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh kita dan diperlukan untuk fungsi normal badan. Ia didapati di dinding dan membran sel seluruh badan dan diangkut dalam plasma darah.

Badan kita hanya memerlukan sejumlah kecil kolesterol sahaja. Bila kolesterol terlalu banyak dalam aliran darah, itu bermaksud kita mempunyai masalah kolesterol tinggi.

Kolesterol tinggi meningkatkan risiko penyakit jantung, strok, dan penyakit vaskular periferal. Jadi, cara untuk mengurangkan risikonya adalah dengan mengurangkan jumlah keseluruhan kolesterol termasuk kolesterol LDL (jahat).


Kawal Kolesterol Dengan Phytocol-ST



Untuk tingkatkan kesihatan, seharusnya kita sentiasa pantau dan kawal kolesterol dalam tubuh kita. Selain amalkan pemakanan dan gaya hidup sihat, pengambilan supplemen seperti Phytocol-ST boleh bantu kawal kolesterol dalam darah dan seterusnya pertingkatkan tahap kesihatan kita.


Phytocol-ST adalah formulasi proprietari dengan bahan-bahan yang terbukti secara klinikal membantu menghalang penyerapan kolesterol dan menurunkan kolesterol LDL.

Perbezaan Phytocol-ST


- diperbuat dengan gabungan sterol dan stanol, yang wujud secara semulajadi di dalam tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin.

- bekalkan 2000mg sterol dan stanol tumbuhan.

- bebas dari kandungan gluten.

Bagaimana Phytocol-ST mengawal paras kolesterol?


Sterol dan stanol yang terkandung dalam Phytocol-ST telah terbukti dalam banyak kajian mampu menurunkan kolesterol LDL.

Sterol dan stanol mempunyai struktur yang sama dengan kolesterol. Atas sebab itu, sterol dan stanol akan bersaing untuk penyerapan di dalam usus.

Sterol dan stanol tumbuhan akan terikat kepada reseptor dalam usus, dan meninggalkan kolesterol di belakang. Kesannya, hanya sedikit kolesterol akan diserap oleh tubuh, dan juga sedikit kolesterol akan dibebaskan di dalam salur darah.

Siapa yang perlukan Phytocol-ST?


Sesiapa sahaja yang ingin pertingkatkan tahap kesihatan dan juga yang mempunyai masalah kolesterol tinggi dan mahu mengawal paras kolesterol secara semulajadi.

Kenapa perlu pilih vitamin Shaklee?

Kesemua produk Shaklee tidak mengandungi tambahan pengawet, pemanis atau pewarna tiruan. Bahan-bahan yang digunakan untuk penghasilan produk dijamin Selamat, Berkesan dan Semulajadi.

Apa tunggu lagi?

Jom segera dapatkan Phytocol-ST pada harga RM197.50 untuk 120 tablet. Setiap hidangan membekalkan 2000mg sterol dan stanol tumbuhan mengikut saranan National Institutes Of Health.



Untuk sebarang pertanyaan dan konsultansi, boleh terus hubungi saya di www.wasap.my/60129402903

Klik di bawah untuk pembelian secara online.





Jangan ragu-ragu untuk hubungi saya.
Saya sedia untuk membantu.


Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : vitamin_sihat_semulajadi

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Ampang - Bandar Tun Hussien Onn - Kajang

Pos seluruh Malaysia

*Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuh, merawat dan mencegah sebarang penyakit.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top