Testimoni Vivix Bantu Cegah Kanser Berulang Kembali

Assalamualaikum..

Kisah benar tentang seorang pesakit kanser. Bagaimana kansernya boleh sembuh dengan pengambilan suplemen semulajadi secara konsisten..




Saya nak kongsikan kisah benar tentang seorang pesakit kanser, Barbara W. Seminole..Beliau disahkan menghidapi kanser payudara dan telah menjalani berbagai rawatan untuk mengubati sakit kansernya.Selepas selesai rawatan kemoterapi, dia mula mengamalkan vitamin shaklee iaitu nutriferon, vitalea, ostematrix dan vitamin C..

6 bulan sebelum checkup, dia mula amalkan VIVIX..bila berjumpa dengan doktor, dia dapati hasil ujian darahnya sangat bagus. Mungkin terkejut dengan keputusan darahnya, dia bertanya kepada doktornya sama ada sudah ditemui ubat yang boleh menyembuhkan kanser.. Doktornya memaklumkan bahawa belum ada lagi ubat untuk sembuhkan kanser tetapi mereka telah menemui zat yang boleh mengelakkan kanser payudara dan kanser prostate daripada berulang..dan zat itu ialah resveratrol. Mereka telah laburkan satu juta dolar untuk jalankan ujian klinikal ke atas resveratrol..

Bila dia beritahu doktornya yang dia telah mengamalkan resveratrol selama 6 bulan, doktornya terkejut kerana dia adalah orang pertama yang mempunyai result ynag bagus dengan resveratrol..Terus dia diambil sebagai subjek untuk ujian ke atas resveratrol..




Nampak tak bagaimana VIVIX boleh membantu pesakit kanser? VIVIX kaya dengan resveratrol.. malah VIVIX telah ditambahbaik dengan tumbuhan polypenol yang menjadikannya 10x lebih power drpd resveratrol biasa..

Nak tau lebih lanjut, contact sy okey..



Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikinazly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : vitamin_sihat_semulajadi

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

*Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuh, merawat dan mencegah sebarang penyakit.





CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top