Cara Untuk Berhadapan Dengan Healing Crisis

Assalamualaikum..

Saya nak tanya anda semua..Pernah tak anda rasa pening-pening, loya, lemah badan, cirit birit bila mula-mula ambil supplemen?



kalau ya, itu petanda yang bagus..Maknanya supplemen yang anda makan tu adalah dari sumber semulajadi dan petanda badan anda tengah bertindakbalas dengan pengambilan supplemen itu..

Bila pertama kali menambahkan nutrien ke dalam badan, nutrien itu akan bertindak balas dengan oksigen dalam badan. Tindakbalas ini akan merangsang organ badan menjalankan proses pembersihan dan penyingkiran toksin. Semasa proses penyingkiran toksin, badan akan mengalami simptom atau tanda yang membuatkan anda tidak selesa..Itulah yang dipanggil 'healing crisis'.

Healing crisis atau krisis penyembuhan ini proses semulajadi dan unik untuk setiap individu..Kebanyakannya hanya mengalami simptom ringan sahaja..Tetapi kalau banyak sangat toksin yang sudah terkumpul dalam badan, kemungkinan simptom yang dialami agak berat..

Sekiranya mengalami healing crisis ini, apa yang perlu anda lakukan?? Di sini saya ingin kongsikan beberapa tips untuk hadapi krisis ini:
  • banyakkan minum air. Kalau boleh minum lebih banyak dari biasa
  • kurangkan dos/jenis vitamin yang diambil atau ambil selang sehari
  • jangan pernah berhenti ambil suplemen
  • bersabar dan berfikiran positif selalu
  • banyakkan berdoa agar dipermudahkan segala urusan

keep in mind yang proses ini sekejap sahaja..apa yang penting, kesan selepas itu di mana badan anda akan jadi lebih sihat..

Selepas ni, jangan takut pulak nak makan supplemen ye..healing crisis adalah satu proses penyembuhan semulajadi..layankan aje..tapi sebelum itu pastikan anda makan supplemen semulajadi..baru lebih berkesan dan selamat untuk badan..

Untuk itu, pilihlah shaklee..sentiasa selamat, sentiasa berkesan, sentiasa semulajadi..
Untuk sebarang info lanjut tentang produk shaklee, boleh hubungi saya. Saya sedia untuk membantu anda lebih sihat dengan shaklee..


Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikinazly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig: sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang



CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top