Katarak Sembuh Tanpa Perlu Jalani Pembedahan Selepas Amalkan Suplemen Semulajadi

Katarak sejenis penyakit yang menjejaskan penglihatan di mana pandangan menjadi kabur dan jika tidak dirawat boleh mengakibatkan hilang penglihatan. Biasanya penyakit ini dialami oleh golongan berusia, namun golongan muda dan kanak-kanak juga tidak terkecuali dari risiko katarak.



Katarak adalah kekaburan pada kanta mata yang boleh membawa kepada masalah penglihatan. Jika kanta mata menebal dan menjadi kabur, ia tidak dapat memfokuskan atau menerima cahaya dengan betul. Beberapa penyebab katarak termasuk penuaan, kencing manis, keracunan logam berat, pendedahan kepada radiasi, kecederaan mata dan penggunaan ubat-ubatan tertentu seperti steroid. Tahap gula dalam darah tinggi adalah faktor risiko utama untuk terjadinya katarak.

Kebiasaannya, karatak dirawat dengan pembedahan. Tetapi, dengan pengambilan suplemen yang berkualiti dan betul, katarak boleh dicegah dan dikawal perkembangan simptomnya. Jom baca kisah pesakit katarak ini di mana kataraknya sembuh selepas konsisten mengambil suplemen.





SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 44: SABARIAH ABDUL RAHMAN

[DAH TAK PERLU PEMBEDAHAN KATARAK SELEPAS AMALKAN MEGADOSE VIVIX 
DAN CAROTOMAX]
.
Assalamualaikum dan salam sejahtera.
.
Saya Sabariah Binti Abdul Rahman, berusia 74 tahun. Saya baru menjalani pembedahan katarak mata kanan pada 8 Disember 2016 yang lalu. Pembedahan mata kiri pula dijadualkan pada 9 Januari 2017.
.
Selepas pembedahan pertama, saya mengambil Vivix dan Carotomax secara megadose bagi tujuan pemulihan. Namun kesan lain yang saya dapat selepas pengambilan secara megadose itu, saya tidak lagi perlu menjalani pembedahan untuk mata kiri kerana didapati mata semakin sihat.
.
Lebih menggembirakan, selepas sebulan dibedah, sewaktu pemeriksaan susulan di Pusat Katarak MAIWP, didapati power kedua-dua mata saya semakin menurun dengan banyak.
.
Alhamdulillah, saya kini masih dalam proses pemulihan disebabkan faktor umur yang semakin meningkat. Saya juga masih meneruskan pengambilan suplemen lain untuk kesihatan yang lebih optimum.
.
Kalau nak cuba turunkan power mata anda, tak salah mencuba sesuatu yang baik dan mempunyai kajian seperti di Shaklee.
.
Terima kasih.


Setiap penyakit ada ubatnya. Apa yang penting ikhtiar dengan bersungguh-sungguh untuk merawatnya.

Jom baca cara semulajadi mencegah katarak.


Berminat untuk dapatkan produk ini?

Boleh buat pembelian secara online dengan klik di bawah.








Jangan ragu-ragu untuk hubungi saya.

Saya sedia untuk membantu anda.



Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/call : 012-9402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Fb page : kedai doktorvitamin
Ig : vitamin_sihat_semulajadi

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

*Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuh, merawat dan mencegah sebarang penyakit.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top