Bisnes Online Shaklee : Modal Rendah Dan Mudah

Zaman sekarang ni barang keperluan banyak yang naik harga. Kos sara hidup jadi meningkat. Gaji 3k pun belum tentu cukup untuk sara hidup bagi mereka yang berkeluarga.

Sebab tu rata-rata sekarang ni yang mempunyai pekerjaan tetap dah mula berjinak-jinak buat bisnes online untuk dapatkan side income.

Satu usaha yang bijak sebenarnya memilih menjalankan bisnes online..ia boleh jadi insurans untuk kita bila sesuatu yang tidak diingini berlaku.

Sebagai contoh kena buang kerja secara tiba-tiba. Sekurang-kurangnya pendapatan dari bisnes tersebut dapat bantu sara kehidupan untuk hari mendatang.

KakEkin pun mula buat bisnes shaklee ni lepas tertarik dengan sistem dan manfaat yg diperoleh..


Tak perlu modal besar..hanya perlukan modal permulaan RM69.

tak perlu susah2 nak pos barang..shaklee yang buatkan..kita hanya access shaklee2u dan buat belian.

takyah pening2 nk kaji kualiti produk..saintis shaklee dah tolong buatkan Rnd utk pastikan produk mereka selamat dan berkesan.

Pembayaran bonus telus dan on time..dari serendah-rendah bonus hingga setinggi-tinggi nilai bonus, shaklee tak pernah gagal untuk bayar kepada ahlinya.

Shaklee sebuah syarikat produk kesihatan yang kukuh..dah lebih 50 tahun bertapak di industri.

Produk untuk kesihatan juga bukan produk bermusim. Ia satu keperluan dan sampai bila-bila pun orang akan cari untuk bantu tingkatkan kesihatan.

Jadi, teramatlah sesuai bisnes shaklee ni jadi long term bisnes kakEkin..bisnes yang boleh diwarisi dekat anak-anak kakEkin suatu hari nanti..InshaaAllah..

Jom korang join buat shaklee..Jangan takut untuk mencuba. Join team kakEkin, satu2 kakEkin akan guide macam mana nk buat bisnes ni..

#tsunamishaklee #liveamazing

Shikin Satiman
ID : 1147051 
Whatsapp/call : 0129402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top