1 Keluarga 1 Vivix Untuk Kehidupan Lebih Sihat

Andai saya mampu untuk beri setiap keluarga di Malaysia satu produk shaklee, produk pilihan saya semestinya Vivix. 


Vivix adalah suplemen antipenuaan dan merupakan yang paling mahal di antara produk shaklee yang lain..Sebab apa mahal? Sebab manfaat vivix dalam meningkatkan tahap kesihatan memang terbaik 

Vivix kaya dengan resveratrol. Banyak kajian tentang resveratrol mendapati ia memberi manfaat kepada pesakit diabetes, kanser, jantung dan lain-lain lagi. Apa yg buat vivix hebat adalah tambahan 15 polifenol lain di dalamnya yang menjadikan vivix 10x lebih berkuasa dari resveratrol sahaja.


Kajian makmal telah membuktikan gabungan resveratrol dan polifenol memberi kesan positif terhadap 4 mekanisma utama penuaan selular:

1. Ramuan VIVIX bantu lindungi dan baiki sel sehingga peringkat DNA

2. Ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular. Pengawalan genetic menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

3. Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

4. Ramuan VIVIX melambatkan pembentukan protein AGE. Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Jadi, setiap orang memang patut cuba vivix. Vivix bukan sahaja untuk yang mempunyai masalah kesihatan, tetapi digalakkan juga untuk mereka yang pentingkan kesihatan dan ingin menjalani penuaan yang sihat..

#tsunamishaklee #liveamazing


shikin satiman
ID : 1147051
Whatsapp/call : 0129402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

Pos Seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top