Kelebihan Perniagaan Shaklee Berbanding MLM Lain

Assalamualaikum semua.

Zaman sekarang ni, kos sara hidup semakin mencabar. Nak tak nak perlu lakukan sesuatu untuk tambah pendapatan. Betul tak?

Peluang untuk tambah pendapatan memang sangat banyak. Jadi, kena pandai buat pilihan. Jangan sampai terjebak dengan bisnes yang cepat kaya tapi akhirnya memakan diri sendiri.

Bisnes Shaklee, adalah bisnes MLM terbaik yang saya jumpa setakat ini. Bisnes yang modalnya kecil tapi menjanjikan pulangan yang sangat lumayan. Nak tau apa kelebihan bisnes Shaklee? Jom baca seterusnya.



APA YANG KITA BOLEH DAPAT BERSAMA SHAKLEE?


Dalam entri kali ini, saya ingin kongsikan manfaat yang boleh kita perolehi bila berbisnes bersama Shaklee.

Untuk yang belum tahu, Shaklee menawarkan 3C untuk setiap pengedarnya. Apa 3C tu? Ia adalah Cash, Convention dan Car bonus.

1. Cash




Kita berpeluang mendapat cash untuk untung runcit, performance bonus dan leadership bonus. Banyak kan cabang nak buat duit? Kalau buat bisnes Shaklee betul-betul, income 4-5 angka tu mudah sahaja untuk dicapai.

2. Convention





Leader Shaklee berpeluang mengikuti national conference, umrah dan juga trip antarabangsa. Semuanya ditaja sepenuhnya oleh pihak Shaklee. Trip tajaan Shaklee bukan calang-calang ye. Dari makanan, penginapan, layanan semuanya taraf 5 bintang tau. Tahun 2018 nanti akan ada cruise trip ke 3 buah negara iaitu Spain, France & Italy. Boleh bawa anak-anak, mak, ayah, Mak mertua, ayah mertua sekali. Teruja kan!

3. Car




Kita juga berpeluang mendapat 'car bonus'. Tapi bukan pihak Shaklee bagi seketul kereta macam tu. Tapi diberikan dalam bentuk kewangan setiap bulan. Jadi duit tu kita boleh guna untuk beli kereta baru atau buat bayar ansuran bulanan kereta sedia ada atau nak buat simpanan pun boleh. Terpulang. Your choice! 🙂


Haaaaa.. seronok tak dengan peluang ni semua? Kalau seronok dan nak dapatkannya kena lah usaha dari sekarang. Mari saya bantu tunjuk jalannya.

Jangan risau. Tak perlu nak buat pinjaman beribu-ribu. Modal permulaan hanyalah RM80 (Semenanjung)/ RM90 (Sabah Sarawak) sahaja dan semua peluang ni milik kita. Nak modal FREE OF CHARGE pun boleh! Asal saja ada keinginan untuk berusaha gigih dan ada impian yang sangat besar untuk berjaya.

Yang dah ready nak berbisnes Shaklee dan bermentorkan saya boleh hubungi di talian 012-9402603.

#SayaTunjukAjarApaYangSayaBuat
#CVGLeader
#DVEmpire



Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : vitamin_sihat_semulajadi

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Ampang - Bandar Tun Hussien Onn

Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top